FANDOM

Slovenskoball reprezenuje Slovensko. Je to malý slovanský štát v strede Európy (často nazývaný srdce Európy). Je bratom Českoball (majú sa radi takmer vždy... okrem tých momentov kedy sú rivali v hokeji (fakt veľkí rivali) DLHÝ PRÍBEH). Často si ho mýlia so Slovinskoball a naopak, ale teraz sa už neškriepia. Stratil jedno zo svojich očí (pravdepodobne kvôli Sovietskej Unionball počas WW2) a teraz má pásku na oku. Predtým než stratil oko, pripomínal mini-Ruskoball.

Vzťahy: Edit

Czech-icon Českoball - Najlepší kamoš a brat; dobrá práca, Česko.

Poland-icon Poľskoball - Ďalší brat... bohužiaľ sú najlepší priatelia s Maďarskom - prečo, braček, prečo?????????

Serbia-icon Srbskoball - Pomôžem ti vymazať Kosovo. Obaja nenávidíme Maďarsko... ale si trochu otravný.

USA-icon USAball - Díky za to že si ma dostal do NATOball... prepáč ale mám rád Russiaball.

Romania-icon Rumunskoball - Pomáha mi odstrániť Maďarsko... tiež má problémy s cigáňmi.

Germany-icon Nemeckoball - Dík za to že si ma dostal do EUball... ale tiež si trochu strašidelný.

Bandiaterraball - Máme podobnú históriu, je to môj najlepší bráška mimo Európy.

Neutrálny sovietsky (ne)priateľ: Edit

Russia-icon Ruskoball (a ostatné bývalé sovietske štáty) - Komunizmus mi fakt liezol na nervy, teraz sme však celkom dobrí kamoši... Nehovorte o tom NATOball.

Blbí diabolskí nepriatelia ktorí by mali zhorieť v pekle: Edit

Hungary-icon Maďarskoball - Sprostý nájazdník... VRÁŤ SA KU SVOJEJ TUČNEJ MAME!!!!!!!!!!!!!!! Aspoň že odstraňuješ kebab celkom dobre, takže za to ti pripisujem zásluhy.

Soviet-icon Mučiteľ - P*JEB SA! KVÔLI TEBE SOM STRATIL SVOJE OKO! NECH ŤA RAKÚSKO POŠLE DO VYHNANSTVA!

Kosovo-icon Kosovoball - Si falošný! Priatelíš sa s teroristami a kebabom, ale v skutočnosti patríš Srbsku!

Slovenia-icon Slovinskoball - Zlodej mena a vlajky... Nech ťa Rakúsko zabije.

Gypsy-icon Rómball - ZMIZNITE Z MOJEJ HLINY ZLODEJI! SPROSTÍ CIGÁNI! VRÁŤTE MI MOJE ŽELEZO SPROSTÍ RÓMOVIA!!!!!!

ISIS-icon ISISball - P*jeb sa.

Šablóna:Slavicballs